Om os / Vi tror

Vi tror

Vi tror på at alle, både menneske og samfund kan blive genoprettet, frelst, helbredt og befriet igennem biblens budskab om Jesus Kristus, dåb og igennem Helligåndens kraft.

Vi tror på vigtigheden i at den enkelte bliver en del af menigheden igennem den troendes dåb. Vi tror endvidere, at det er vigtigt at den enkelte bliver døbt i Helligånden, så vi får kraft fra Gud, til at leve det liv som hans søn Jesus Kristus har kaldet os til at leve.

Vi tror på et evigt liv efter døden. Enten med Gud igennem troen på hans søn Jesus Kristus eller evigt fortabt og forbandet borte fra Gud. Vi tror at det er Guds vilje at alle mennesker ved troen på hans søn skal være sammen med ham i evigheden.

Vi henviser til Pinsekirkernes og Frikirkeleders troserklæring, samt Lausannepagten som fundamentet i vores tro og overbevisning.