Om os / Hvem er vi

Hvem er vi

Vi er et fællesskab af mennesker, som tror på Jesus Kristus, og som ønsker at leve vores liv efter Hans forbillede.

Vi tror på, at Gud kan forvandle menneskers liv gennem Bibelen, som er Guds ord, gennem Helligåndens kraft og gennem fællesskabet med andre troende.

Vi har ugentlige gudstjenester og andre aktiviteter for alle aldre, hvor vi ønsker at lede mennesker tættere til Jesus. Alle vores arrangementer er åbne for offentligheden, og du er altid velkommen i Pinsekirken Bornholm i Rønne.

Du er også meget velkommen til at kontakte os for en uforpligtigende og fortrolig samtale om tro og tvivl.

Vi er en selvstændig kirke, men er samtidig del af og samarbejder med bl.a. MOSAIK, Evangelisk Alliance, Frikirkenet, ISOBRO og Danske Kirkers Råd.

Vi samarbejder lokalt med Missionskirken, Baptistkirken, Metodistkirken, Frelsens Hær, Nexø Frikirke, Folkekirken, Luthersk Mission og Indre Mission.
Pinsekirken Bornholm | CVR: 40816917 | Sagavej 5, 3700 Rønne - Danmark | Tlf.: 56 91 10 10 | info@pinsekirken-bornholm.dk