Børn & Unge / SUPERMAX (0. - 5. klasse)

SUPERMAX (0. - 5. klasse)

Hver onsdag kl 17.00-19.00 i Missionskirken (Opstart d. 19. August)

Aftenen består af sjove konkurrencer, sange, grupper, hvor børnene hører om den kristne tro, varm aftensmad og en stor variation af aktiviteter med fokus på kreativitet og bevægelse. Aktiviteterne varierer fra uge til uge, og kan blandt andet være pudekamp, hobby-værksted, lego-bygning, hoppeborg, Wii, gaffa-sværd, fjernstyrede biler, is-klumpe-curling, smart neglelak, indendørs-kælkebakke (med ægte sne) og meget mere.

De ældste børn (4. - 5. klasse) har deres egen klub, som hedder Superking. Den første del af aftenen er de sammen med resten af børnene til supermax, men efterfølgende har Superking deres eget program, og er derfor først færdige kl 20.00

Yderligere info: Noah Bay Mogensen, tlf.: 30 20 98 23

OBS: SUPERMAX kører fra efterårsferie til påske!