Børn & Unge / Børnekirke

Børnekirke

Kirke er for alle, og derfor skal kirken tale et sprog alle kan forstå. Vi har derfor altid Børnekirke, når der er gudstjeneste i kirken søndag kl. 10.30.

Hvis man er mellem 3 og 12 år, kan man deltage i Børnekirken, hvor vi hver gang synger, beder til Gud og høre fantastiske fortællinger fra biblen.

Vi synes, at det er vigtigt, at børnene har det rart og føler sig særlige, når de er i Børnekirken, ligesom børnene gjorde, når de var sammen med Jesus, derfor gør vi vores bedste for at være nærværende og engagerede i samværet med børnene.

Vi bruger meget tid på leg, kreative aktiviteter og hygge. Der er altid mulighed for at få lidt at drikke og spise, når depoterne er ved at være brugt op.

Er du interesseret i at være med til at skabe fantastisk børnekirke, så er du meget velkommen til at kontakte Steven Mogensen.

Vil du støtte Børnekirken økonomisk, kan du melde dine børn ind i Pinsekirkernes Børne- og Ungdomsforening PBU, hvilket koster 100 kr. årligt og giver Børnekirken mulighed for at søge diverse tilskud, som stiger i takt med medlemsantallet.

Alle medarbejdere i Børnekirken har godkendte børneattester.