Aktiviteter / Omsorg

Omsorg

I Pinsekirken vil vi gerne leve op til Jesu opfordring om at se til hinanden når vi er syge. Eller vise hinanden omsorg når der er behov for det. De første kristne holdt sammen og tog sig af hinanden både åndeligt og socialt.

Derfor har vi en omsorgsgruppe som besøger syge og enlige, samt mennesker som måtte opleve en eller anden form for krise. Nogen fra gruppen kommer på besøg uanset om det er hjemme, på hospitalet eller på plejehjem.

Gruppen kommer gerne på besøg for at aflaste ægtefælle eller pårørende til en syg.

Gruppen besøger også kirkens ældre med et julebesøg op til jul.

Hvis du har behov for forbøn eller behov for en samtale er du også velkommen til at kontakte gruppen.

Gruppen tilbyder fortrolighed, tavshedspligt, et lyttende øre samt bøn og bibellæsning når det ønskes.

Besøgs koordinatorer Anni og Kenn Moberg, telefon 21 40 88 32.