Børn & Unge

I Pinsekirken tror vi på at Gud ikke kun er for voksne, men at det er vigtigt, at også børn og unge stifter bekendskab med Bibelens kærlige og nådige Gud.

Vi ønsker at alle børn skal vokse op med en bevidsthed om at de er elsket, at de er gode nok som de er, at der er et formål med deres liv og at de har mulighed for at gøre en forskel i denne verden.

Derfor har vi en forening for børn og unge, som hedder PBU-Rønne. Vi har forskellige tilbud til børn og unge i løbet af ugen. Flere af disse aktiviteter laver vi i samarbejde med Missionskirken og Baptistkirken.

Som forening er vi afhængig af medlemmer for at kunne søge midler fra kommunen og fra vores landsforening. Man kan være medlem, hvis man er mellem 0 og 29 år. Dette koster 100 kr, som opkræves en gang årligt.

Der er noget for enhver aldersgruppe. Du kan læse om de forskellige tilbud i menuen til venstre.

Se mere her

Pinsekirken Bornholm | CVR: 40816917 | Sagavej 5, 3700 Rønne - Danmark | Tlf.: 56 91 10 10 | info@pinsekirken-bornholm.dk