Nye indlæg

Høst Gudstjeneste den 23. september 2012

05-09-2012 22:19

Den 23. september fejrer vi høstgudstjeneste i Pinsekirken Bornholm.

Det vil foregå i vores kirkesal, hvor vi sidder omkring borde og nyder formiddagskaffe sammen.

Programmet indeholder en illustreret prædiken, sang og musik, indslag fra Børnekirken, bøn og personlige troshistorier.

Efter selve gudstjenesten vil der være auktion over frugt, grøntsager mm, som alle er velkommen til at medbringe og donere. Overskuddet fra denne auktion går til Børnekirkens fadderbørn i Kenya.

Der vil også være en konkurrence, som alle kan deltage i.

Hensigten med gudstjenesten er at lave en gudstjeneste, som henvender sig til alle aldersgrupper og til både kirke-vandte og ikk-kirke-vandte, så alle er hjertelig velkommen.

Arrangementet er gratis, men medbring gerne lidt kontanter til auktionen (det er dog også muligt at betale med Dankort).

Kategori: Nyheder