Maxdag

Kom til en gigantisk legedag

..for børn og teenagere, hvor der vil være over 60 forskellige aktiviteter – heriblandt High Jumper, Rodeotyr, Gladiator-bane, Virtual Reality, Trafikskole, Brandvæsnets Lift, Ansigtsmaling, Hestevognskørsel, Waterballs, Zorb Ball, Segboards, Bumber Balls, Hoppeborge, Sumobrydning, Tatoveringer, Menneske Bordfodbold, Det muntre køkken, Skattejegt med detektorer, Laser Tag, Ponyridning, Boldeland, Racerspil, Fodbolddart, Ballondyr, Fald-i-vand-maskine, El-løbehjul, Tumle-område, Guldgravning, Café og meget mere.

Hvor?

Dagen finder sted på Lille Torv i Rønne - samt i Stålegade, Klokkegade, Østervoldgade, Missionskirken & Baptistkirken, og er GRATIS FOR ALLE!!

Infostanderne, hvor der kan fås deltagerarmbånd, er åbne fra kl 12.45 // Arrangementet sluttes af med en kæmpe vandkamp kl 17.00

Arrangeret af klubberne:
Minimax, Supermax & J-Way // Missions-, Baptist- & Pinsekirken