BØN i fastetiden

Enhed i bøn!

Vi har i perioden 6. marts til 18. april bøn i 5 minutter hver dag.
Du modtger en sms ca. kl. 11,50 med dagens bedeemne og så beder man fra kl. 11,55 til 12,00. Det er også muligt at bede andre tider på dagen.

Hvis du har mulighed for det, så stop med det, du har travlt med, træk dig lidt afsides og bed for de bedeemner du modtager på din sms.

Fokusér på Herren og lyt til hvad han siger til dig og når klokken er tolv (12,00) beder du fader vor.

Tilmeld dig sms her til højre og få tilsendt bedeemner dagligt.

Vil du ikke modtage sms, da kan du stadig bede og anvende vores bedeliste som er til rådighed. Det er bare vigtigt at vi beder – og hvis du bedre kan på andre tider på dagen, gør du bare det.

De 5-minutters bøn er en del i et omfattende internationalt bønnenetværk og derfor ar der masser af mennesker der beder på det tidspunkt. Det er kun 5 minutter!

Vi kan jo fortælle hinanden hvad Herren har gjort, når vi mødes i kirken om søndagen!

John Mester og Michael Kaarby

Enhed i bøn